The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: 30 day book challenge: Day 5

čtvrtek 23. srpna 2012

30 day book challenge: Day 5


Day 05: Kniha, ve které bys chtěl/a žít

Tady bylo opravdu těžké rozhodování, protože mě lákají jak kouzelníci, tak i knihy o upírech. Ale zvítězilo Stmívání. Že mnoho z vás ohrnuje nad touto ságou nos? Mně nevadí a ráda si jí občas přečtu.
Ve Stmívání bych chtěla být, protože už od malička mě fascinovali upíři a v téhle knize je to jak sen. Být upírkou = být nadpozemsky krásná, rychlá, silná, mít hoodně vyvinuté smysly, nikdy se neunavit a žít navěky. To je pro mě jako sen. Neměla bych potřebu porušovat zbytečně zákony, takže od Volturiových by byl pokoj a mně by nic nebránilo v pohodovém životě. Opravdu knížka pro mě!
A hlavně být Bellou - všemi milovanou, oblíbenou, mít všechno, co by chtěla, vymotat se ze všech průšvihů... hotová rodinná idylka. =D



3 komentáře:

  1. Tak to já to mám s upíry právě naopak - v mém žebříčku oblíbenosti se rozhodně nedrží nijak zvlášť vysoko :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych chtěla žít v Harry Potterovi. Být kouzelnice a žít v jiném, neuvěřitelném světě... :-) Jj, to by bylo super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím, taky chci žít s Alicí atd. !!!!!

    OdpovědětVymazat