The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: 30 day book challenge: Day 7

pátek 7. září 2012

30 day book challenge: Day 7


Day 7: Kniha, ze které umíš recitovat/citovat

Takových knih není málo, ale určitě bych i za nějaký čas zvolila stejnou knížku, a to konkrétně čtvrtý díl Twilight ságy - Rozbřesk. Proč zrovna Rozbřesk? Inu, knihu už jsem přečetla nejmíň čtyřicetkrát (několikaletá fanynka Stmívání, přiznávám =D) a jeden čas to byla moje nejoblíbenější knížka, kterou jsem s sebou tahala všude.
Dokonce i když jsem se poprvý koukla na první část Breaking down, automaticky jsem předříkávala nějaké pasáže podle knihy, až se mě bratr začal ptát: "Hele, nejsi nějaká vadná?" =D Inu, co víc dodat, i když umim taky perfektně citovat z Harryho Pottera (nezáleží na dílu), Rozbřesk u mě vede na plný čáře - přeci jen dlouholetá praxe se nezapře. =D


Žádné komentáře:

Okomentovat