The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: 30 day book challenge: Day 9

sobota 29. září 2012

30 day book challenge: Day 9


Day 09 - Kniha, ze které ti je špatně

Musím se přiznat, že knížku jsem ještě ani jednou neotevřela, ale náš nudný češtinář o ní pořád básní a dokonce nám ji napsal i do povinný četby! =X Jako nedivila bych se třeba Starým řeckým bájím atp. ale kdybyste viděli náš seznam (Gilgameš, Dekameron, Bible...)
Většinou ke knížkám odpor nemám, ale už mě zkrátka nebaví hodinu za hodinou poslouchat, jak je Gilgameš super, to opravdu ne. Neříkám, že jsem proti knize hodně zasedlá, to ne (Bibli mi sem bylo blbý dávat =D)
Pokud někdo tuto knihu řadí mezi své oblíbené, tak se omlouvám, že Gilgameše tak moc nemusím, ale jistě to znáte - po čase opěvování jedné věci dokola a dokola... už to začíná být únavné.
Jediné, v co doufám, je to, že celou knihu přežiju ve zdraví, až se u ní budu mořit jakožto u povinné četby. Ostatně, povinná četba (až na Stmívání a HP) podle mě stojí skoro vždycky za nic. =D

5 komentářů:

  1. Povinná četba je hnus :D ;)
    Ale musím se přiznat, že Bibli i Dekameron už jsem četla :D ale Gilgameša asi zkoušet nebudu ;) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně nerada označuji nějaké knihy za hnus, ale kdyby mi někdo dal na výběr, jestli hodit do popelnice Stmívání nebo něco z povinné četby (což jsou mimochodem z valné většiny knížky s vysokou literární hodnotou, co se navíc často dobře čtou), Stmívání by letělo bez přemýšlení.

    Mimochodem, buď ráda, že váš češtinář má tolik rozumu, že vám cpe jen převyprávěnou verzi, která bude na 99% schůdnější a čtivější než původní epos...

    Omlouvám se, za možná trochu ostřejší komentář, ale opravdu nemám ráda, když někdo označuje klasiku za hnus a ještě ji srovnává se Stmíváním a nebo Harry Potterem, což je při vší úctě k malému čaroději (ok, na Stmívání jsem vysazená, ale to je druhá stránka věci) dost laciná (=špatně napsaná, bez vyšší literární hodnoty) četba...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amen.

      Jinak, Bibli jsme měli v seznamu taky. Když jsme začali protestovat, učitelka řekla, že si místo toho můžeme přečíst Kamasútru... :D

      Vymazat
  3. Ahoj. :) Znám tě přes hogwarts.cz :) Hrozně se mi líbí tvůj blog. O tomhle projektu jsem četla a právě jsem se rozhodla, že ho uskutečním, protože můj blog v poslední době doopravdy zahálí. :D

    OdpovědětVymazat