The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Halloweenský knižní hop - výherci!

středa 14. listopadu 2012

Halloweenský knižní hop - výherci!

Pozor, pozor! Už je to tady! Čas uplynul jako voda a já vám přináším vyhlášení Halloweenského knižního hopu, který se rozhodla uspořádat Vendea.


Mohli jste soutěžit o dvě knížky od nakladatelství Fragment - thriller Mrazivé léto a komix Hororland: Procitnutí. Musím se přiznat, že počet soutěžících mne opravdu ohromil! Celkem se vás zapojilo 65 a sešlo se zde neuvěřitelných 223 vstupů! =)
Nicméně výherci mohli být jen dva. Kdo to byl?

Knihu Mrazivé léto získalo číslo:

#18
...Gill'!


A komix Hororland si odnese:

#140
...Pallice!


Oběma soutěžícím nesmírně gratuluji, na uvedenou adresu jsem vám zaslala email. Pokud na něj neodpovíte do 48 hodin, pak vylosuji jiného výherce. Ještě jednou gratuluji a mnohokrát děkuji všem účastníkům, uvidíme, jestli seženu nějaké knihy do vánočního hopu (nebo novoročního? Poslední dobou se jich plánuje hodně) a snad brzy budete mít možnost soutěžit o další knížky! =)

2 komentáře:

  1. Jééé díky, to jsem fakt nečekala! moje první výhra :D gratuluju druhé výherkyni a díky za skvělou soutěž!!!<3

    OdpovědětVymazat