The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: On my wishlist (#2)

neděle 24. března 2013

On my wishlist (#2)

Sobotní meme z dílny Book Chick City, jehož cílem je zveřejnit knížku, kterou již dlouho chceme vidět ve své knihovničce.

Anotace
Na území, kde se kdysi rozprostírala západní část Spojených států, se nyní nachází Republika - stát, který je v nikdy nekončící válce se svými sousedy. Patnáctiletá June se narodila v jedné z nejbohatších čtvrtí v Republice, je zázračným dítětem a připravuje se na závratnou kariéru v nejvyšších vojenských kruzích. Stejně starý Day se naproti tomu narodil ve slumu a už ve svém mladém věku je nehledanějším zločincem Republiky.
Oba pocházejí z naprosto odlišných světů a zdá se, že neexistuje důvod, proč by se jejich cesty někdy měly zkřížit. Ovšem pouze do doby, než je zavražděn Metias, bratr Juny, a než se Day stává hlavním podezřelým. Rozpoutává se hra na kočku a myš, v níž se Day snaží ochránit svou rodinu a June pomstít smrt bratra. Ale při šokujícím zvratu událostí oba odhalí, co je ve skutečnosti postavilo proti sobě. Nyní nastává boj o holý život, boj o budoucnost lidstva, boj o skutečnou lidskou svobodu.
Plná nepřetržité akce, napětí, romantiky, nečekaných zvratů a překvapivých odhalení. Legenda vás nenechá ani na chvíli vydechnout!

Vypadá to naprosto bombově! Anotace, obálka, všechno! Četla jsem už tolik recenzí, většina z nich byla pochvalná a navíc mě ještě nikdy žádná knížka od CooBoo nezklamala, takže jsem na to zvědavá. Za druhé nemusím moc knihy s válečnou tématikou, ale miluju dystopie, takže by mě opravdu zajímalo, co se z toho vyvrbí. Já tu knížku prostě MUSÍM mít! =D
Anotace
Jsem prokletá.
MÁM DAR.
Jsem zrůda.
JSEM VÍC NEŽ JEN ČLOVĚK.
Můj dotek je smrtící.
MŮJ DOTEK ZNAMENÁ SÍLU.
Jsem jejich zbraň.
BUDU SE BRÁNIT!
Nikdo neví, proč je Juliettin dotek smrtící, ale Obnova s ní má své plány. Chtějí ji použít jako zbraň.
Ovšem Juliettina představa je úplně jiná…
Kniha, kterou držíte v ruce, vás bude děsit.
TUHLE KNIHU NEBUDETE MOCI ODLOŽIT!

Ano, knížku určitě nebudu moct odložit, ještě se k ní dostat a bude to perfektní! =D Potom, co na ni Vendea neustále pěje ódy, ve mně tematika vzbudila jistou zvědavost a mám takovou zkušenost, že cokoli, co mi Vendea doporučí, stojí za to. Shatter me, už se řítím, já tě ve svý knihovně prostě mít budu, ať to stojí cokoli! =D

4 komentáře:

  1. obě knížky bych si ráda pořídila.. jedna vypadá líp než druhá.. =) cooboo zase válí.. :D =))

    OdpovědětVymazat
  2. Mám v plánu si koupit Legendu. Jsem na ní hodně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, Sušáku :D Za důvěru.. Snad se bude líbit, mně by měla přijít do úterka.. tak to vidím, že místo učení budu číst

    OdpovědětVymazat
  4. Ja by som si skôr vybrala druhú - na prvú som už videla toľko negatívnych recenzií - a to kvantum výčitiek a nedomyslenosti... Až sa mi to čítať nehce :/

    OdpovědětVymazat