The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Waiting on wednesday (#6)

čtvrtek 28. března 2013

Waiting on wednesday (#6)


Týdenní meme Waiting on Wednesday je hostováno stránkou Breaking the Spine a koná se každou STŘEDU. Jde o to, že se uveřejní kniha, kterou jste ještě nečetli a s velkým nadšením ji očekáváte.
Anotace
Gwendolyn má zlomené srdce. Zdá se, že Gideonovo vyznání lásky bylo pouhou fraškou, aby šel na ruku jejich úhlavnímu nepříteli, hrozivému hraběti Saint Germainovi. Ale pak se stane něco naprosto nepochopitelného a Gwennin svět je vzhůru nohama. Ji i Gideona čeká dech beroucí úprk do minulosti, a taky menuety, paruky, kordy a divoké pronásledování a nad tím vším se vznáší otázka, zda se dá stav pokojové fontány vůbec léčit… (pozn. Xemerius se velmi obává, že nikoliv.)


Nevím, jestli do tohoto meme můžu zařadit i právě tuto knížku, když jsem četla jenom první díl. To víte - recenzáky, škola, knížky z knihovny... kdo si má na Modrou udělat čas? Ale v blízký době se na ní chystám a co jsem tak slyšela, Zelená je prý zajímavá a má fajnové zakončení, asi si jí objednám, jak jsou na albatrosmedia ty slevy. Minulý týden jsem psala, že bych strašně chtěla Delirium a nějakým zázrakem už ho mám od táty zaplacené a čekám na balíček, takže doufám, že se Zelenou mi to vyjde taky tak! =D


1 komentář: