The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Knižní chvilky #1

sobota 4. května 2013

Knižní chvilky #1

Propadla jsem dalšímu meme, já vím, jsem strašná. Naštěstí to není pravidelné (tedy aspoň co jsem vyzjistila), takže s tím nebudu otravovat příliš často. =D Toto je meme, které vymyslela TerezZ. Cílem je zachytit právě čtenou knížku na nějakých zajímavých fotkách.

Já mám momentálně rozečtenou knížku Jsem roztříštěná od Tahereh Mafi. I když jsem jenom na stránce cca 25, tak se mi pomalu začíná líbit, uvidíme, co se z toho ještě vyklube. U Míšy* jsem četla negativní recenzi a nevím, co si o tom mám myslet, tak jsem zvědavá, jak se na ni budu dívat na konci.
S jistotou však mohu říci, že se mi moooc líbí přeškrtaná slova, je to hned živější a mám vždy něco, čeho se na stránce mohu s nadšením chytit! Takže jistě pochopíte, proč je kapitola 4 má doposud nejoblíbenější... =D


Také jsem přišla na to, že poslední dobou nemám skoro co dělat - počítač mě už moc nebaví, písničky mám oposlouchaný a na čtení je nálada jen občas. Tak co dělat? Našla jsem novou zálibu v kreslení. Něco mě napadne ve škole, tak mám program na hodinu vymyšlenej, něco nakreslím doma, podle toho, jakou mám náladu a inspiraci. Nejsem žádný umělec, ale taky nemám v plánu mít svojí galerii, stačí mi to tak, jak to je. Tak proč si k Roztříštěné nevzít i svůj blok a tužku? Spolu s kafem je to ideální kombinace! ^^
K pózování jsem přiměla i svého kocourka Matýska, který se u mě stavil, protože se bál bouřky (nebo to bylo tím, že jsem uzobávala perník? Pán je totiž gurmán =D), ale musela bych se o fotku snažit aspoň půl hodiny, aby to vypadalo k světu a on se ještě díval do objektivu. I tak je to roztomilý tlouštík, bez kterého nevím, co bych dělala...


A v neposlední řadě také nesmím zapomenout na rozepsané recenze, které už na mě dlouho čekají v počítači, jen by to chtělo se dokopat, abych je konečně dodělala. Když mně se nechce, vy to určitě chápete, ne? =D Ale já to nějak překonám a brzy tu určitě něco budete mít, jen se musím "duševně odhodlat".



A co vy? S jakou knihou trávíte pochmurně bouřkový sobotní večer? Roztříštěnou už jste četli anebo si u ní lebedíte s kafíčkem tak jako já?

8 komentářů:

  1. Na Roztříštěnou se nehorázně těším! Mám ji doma už skoro měsíc, ale ještě se na ni nedostalo :D Teď momentálně ji čte babička - a to to byla moje premiéra = první knížka od CooBoo :'(- No jinak já koukala večer na hokej. Pěkně jsme to dostali na budku! :D MS mi nikdy neušlo, takže dám přednost jemu před knihami! :D
    (A některé recenze se mi také píšou s obtíží.. :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a ještě k tomu jsem ti napsala komentář ve špatném účtu! :D Jsem to ale pako! :D

      Vymazat
    2. Jo, taky bych koukala na hokej, ale na telku se koukal táta a na notebooku se mi to nechtělo přehrát, takže smůla, ale byla jsem na fb průběžně informovaná :D
      Koukala jsem na tvoje video, gratuluju k premiérový knížce, snad se k ní brzy dostaneš :D

      Vymazat
    3. Já koukám na všechny zápasy, jsem prostě bláázen! :D
      Brzy? Snad do měsíce to bude... :D :D snad.

      Vymazat
  2. Krásne fotky 8) Mne sa kniha veľmi páčila 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Super! :) Tento knižní projekt mám ráda. Máš úžasného kocourka =) Už se těším na další knižní chvilky. Přeji pěkný zbytek neděle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne fotky :-) ten kocourek je uplne roztomily :-)

    OdpovědětVymazat
  5. hezke fotky..knihu jsem necetla..

    OdpovědětVymazat