The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: On my wishlist (#3)

sobota 4. května 2013

On my wishlist (#3)

Sobotní meme z dílny Book Chick City, jehož cílem je zveřejnit knížku, kterou již dlouho chceme vidět ve své knihovničce.

Tuhle knížku chci už docela dlouho a přibadám si blbě, že jí ještě nemám, když už u nás vyšla celá série. Četla jsem na ní rozporuplné recenze, ale všechny kamarádky, co Loď četly, mi ji neustále doporučují a vyčítají mi, jaktože jsem si ji ještě nepřečetla. Vy mě ale určitě chápete, ne? Vychází tolik nových a dobrých knížek, že je prostě nestíhám mít všechny, a to je škoda. Ale jednou se k vesmírné trilogii určitě dostanu, snad co nejdřív.

A co vy? Jak sjte na tom se sérií Vesmír? Už jí máte dávno za sebou anebo se k tomu také "odhodláváte"? Co na ní říkáte?

7 komentářů:

  1. Odhodlavam, nie si jedina. Hoci ja ju uz doma chvilu mam, tak asi nic ;) ale bohviekedy si ju precitam. Ale rozmyslam, ze ju dam v slovencine prec a vypytam si od albatrosu celu seriu v cestine

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se nedostávám ke všem knihám, ke kterým bych chtěla:/..
    Ale k téhle se koukej dokopat brzy! Je naprosto úžasnáá!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dobře, když to teda říkáš... =D Jestli se dostanu na veletrh, pokusím se jí u CooBoočka splašit =D

      Vymazat
  3. Čítala som, až tak ma ale neohúrila. 2. diel by som ale brala 8)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle knížku mám doma, ale taky se odhodlávám ke čtení, snad o prázdniny najdu čas. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je uzasne, hned si ji precti :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Loď mezi hvězdami je dokonalá knížka!! Rozhodně ti ji doporučuji. Zrovna se chystám na poslední díl a jsem strašně zvědavá, jak celá sérii skončí. :)

    OdpovědětVymazat