The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: On my wishlist #5

sobota 25. května 2013

On my wishlist #5

Sobotní meme z dílny Book chick city. Cílem tohoto meme je zveřejňovat knížky, které bychom si strašně moc přáli mít ve své knihovničce.

I když jsem Annu krví oděnou ještě nečetla, mám ji doma a já jsem ten typ člověka, co musí mít všechny bestsellery, ke kterým se plánuje dříve či později dostat. Anna byla (a stále je) fenomén, proto si myslím, že Dívka z nočních můr nebude jiná, jsem na ní dost zvědavá. Na veletrhu na mě chudinka pokukovala, ale... nemůžeme mít všechno hned, že?
Dívka si bude muset počkat. Pokud jde o obálku, tak se mi moc nelíbí. Ano, má něco do sebe, ale první díl se mi zamlouval přeci jen o něco víc...

A co vy a Dívka (popř. Anna)? Četli jste alespoň jeden díl této série? Líbil se vám?

4 komentáře:

  1. Čítala som jednotku a bola úžasná ;)

    OdpovědětVymazat
  2. 1. diel mi až tak nesadol, ale 2ku sa chystám čítať 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám přečtené oba dva díly a velice doporučuju. Je to skvělé čtení. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Anna je skvělá :)..
    Dneska jsem si zrovna byla pro druhý díl a těším se, až se na něj vrhnu!!! :)

    OdpovědětVymazat