The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Maratonový update 1

čtvrtek 27. června 2013

Maratonový update 1

Ahoj, ahoj!
I já se vám hlásím, ještě žiju, zatím mě to čtení nezdolalo, a to už máme půlku maratonu za sebou! Co všechno už jsem stihla přečíst? Na můj vkus je toho docela dost, i když vím, že bych si mohla vést lépe.

První den maratonu jsem se rozhodla dát krátký oddych, takové uvolnění na rozjezd, což se prokázalo jako výhodná strategie - v sobotu jsem stihla přečíst dvě (!) knížky, a to Tak padne náš svět od Megan Crew a Mlhovinu od Amy Kathleen Ryan. Obě byly skvělé, řadila bych je k lepším průměrům.
Ve stejném tažení jsem jela i v neděli, ale vlezla mi do programu rodinná oslava, a tak jsem stihla přečíst nanejvýš 100 stránek rozečtené Temné horečky od Karen Marie Moning. Tu jsem rozvlekle četla až do středy, protože jsme se školou jezdili po výletech a domů jsem se dostávala opravdu zřízená, nicméně Horečku už mám úspěšně za sebou!







A jak si vedu dnes? Abych byla upřímná, ne moc dobře. Mám rozečtený Počátek od Jessicy Khoury, zatím jsem na straně 49,
vypadá to slibně, ale závěry ještě nebudu vytvářet, nechám se překvapit. A když teď píšu svůj první update, dostala jsem chuť na čtení, takže vás asi opustím a půjdu číst tu knížku s nádhernou obálkou, co se mi tu válí na posteli. Ale to vám nebrání v podělení se se mnou o své zážitky z maratonu, jsem jedno velké ucho!

1 komentář:

  1. Počátek mě jednu dobu docela lákal, ale pak mě to nějak přešlo... :D jsem zvědavá, co na to řekneš, třeba si to i přečtu :)

    OdpovědětVymazat