The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Třicetidenní knihobraní - den 1.

neděle 2. června 2013

Třicetidenní knihobraní - den 1.

Třicetidenní knihobraní je projekt, který vymyslela VeEee. Jednou za dva dny budou bloggeři na svých stránkách uveřejňovat příspěvky na dané otázky. A jelikož je v oběhu den první, měla bych vybrat:

Knihu, kterou nedám ani za milion
Abych byla upřímná, strašně dlouho jsem váhala, kterou vybrat. Samozřejmě mě jako první napadla klasika - Harry Potter a kámen mudrců, ale rozhodla jsem se si knížku ušetřit na další dny. A jaká je tedy kniha, kterou bych nedala ani za milion? Jsou to Piráti z Karibiku: Běžci po vlnách.



Mnozí z vás o ní jistě slyšeli, přestože je to knížka nedoceněná a poměrně neznámá. Jak je to možné? No.. vždycky v soutěžích chcete něco doporučit a já vám stále a opakovaně doporučuji právě Piráty. Pokud se vám nelíbil film a říkáte si, že do knihy nepůjdete, tak vás ujišťuji, že to nemá s filmem společná ani jména nebo příběh, nic.
Proč mám ráda zrovna tuhle knihu? Vlastně ani nevím... dokázala změnit můj názor na piráty, i přes svou tematiku mě naprosto pohltila a já jsem nemohla ani jeden díl z celé trilogie sehnat, protože už se nevyskytuje nikde na eshopech (ale na veletrhu byly všechny tři!! :D). Naštěstí jsem našla v bazaru jedničku za krásnou stovku.
Běžce po vlnách bych nikdy nikdy nikdy nedala a už se těším, až seženu i další díly. Pokud jste tuhle knihu ještě nečetli, tak si ji musíte přečíst, opravdu a jistě musíte!

3 komentáře:

  1. Já jsem to četla! ;D a strašně se mi to líbilo!
    a chtěla jsem taky umět běhat po vlnách :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle vůbec neznám teda :D

    OdpovědětVymazat