The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Třicetidenní knihobraní - den 14.

pátek 28. června 2013

Třicetidenní knihobraní - den 14.

Tento projekt pořádá VeEee (více informací o projektu po rozkliknutí odkazu). Vítám vás u předposledního knihobraní, které nese téma:

Kniha, při které jsem se bála o své zdraví
Hmmm... tohle byla velice těžká kategorie, dlouho jsem se rozmýšlela, kterou knížku vlastně zvolit, protože jen tak nějakou jsem vybrat nemohla. Ale nakonec jsem se uchýlila ke třetímu dílu Dědičky - Boj o trůn. Proč? Protože jsem si zamilovala Lokiho, a když pak s Wendy jeli za Orrinem vyjednat spravedlnost... (SPOILER! Oni mi ho pak jednoduše zapíchli! Já měla takovej šok a autorka mi ho pak jednoduše zase vrátí, až z toho Wendy zešedne... je tohle normální?! Takhle mi způsobovat infarkty? konec spoileru) Prostě jsem z týhle knížky byla úplně na prášky, ale nakonec jsem se z toho nějak dostala s nerozbitou duší. Fuj! :D

A co vy a vaše "hárt ataky"?

1 komentář:

  1. tak na tom som bola rovnako. Keď mi zabila Lokiho, to bolo...! Ešteže...

    OdpovědětVymazat