The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Třicetidenní knihobraní - den 4.

sobota 8. června 2013

Třicetidenní knihobraní - den 4.

Tento projekt pořádá VeEee (více informací o projektu po rozkliknutí odkazu). Pro dnešní den budu vybírat knihu na téma:
 
 Kniha, která mě svým koncem zvedla ze židle
Abych byla upřímná, docela jsem se nad volbou zapotila. Knížek jsem četla dost, spousta z nich byla skvělá natolik, abych dostala srdeční zástavu, ale jen jedna se mnou dokázala udělat víc než všechny ostatní. Je jí třetí díl Vampýrské akademie - Stínem políbená.
A jaká byla má reakce po přečtení poslední věty? 
"No to si snad dělá ta Richelle srandu? WTF?!! To mi nemůže udělat? Omg, omg, omg já se asi zbláznim, potřebuju si nutně přečíst další díl, hned! Hned! HNED! Božeeee!" 
Prostě typická zežidlozadkozvedačka. Jestli chcete prožít tisícinásobnej infarkt, přečtěte si ji, zaručuji stoprocentní úspěšnost!


2 komentáře:

  1. Jo, tenhle díl mě taky ze všech nejvíc dostal. :D Ale já mám spíš infarkty s Adriana! :D))

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jo, já skončila asi u druhého dílu, brzo bych se měla pustit do dalších asi :D

    OdpovědětVymazat