The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: (GIF) Review: Krvavá horečka

úterý 23. července 2013

(GIF) Review: Krvavá horečka

Autorka: Karen Marie Moning
Přeložil: Jan Sládek
Série: Darkfever / 2.
Počet stran: 357
Nakladatelství: Jota / 2012

Poté, co se Mac s Barronsem dostanou z Temné zóny, která oplývá stovkami Bojovníků Tmy, zdá se, že život se vrací do normálních kolejí. Tedy... jak to jen jde. Mac se snaží trénovat a připravovat na další setkání s Pánem a vůdcem, zatímco Barrons... je Barrons. Stále tajemný a chladně nepřátelský, někam na celé dny mizí a Mac používá pouze jako detektor dananských předmětů. Ale Mac chce víc. Chce pomstít sestřinu vraždu a Barrons už jí začíná lézt krkem. Společný však mají jediný cíl - najít Temnou svátost, knihu Sinsar Dubh, i když každý z jiného zájmu. Krvavá horečka je plná nečekaných zvratů a napěchovaná akcí!


Prvotní nadšení z knihy

Autorka značně omezila popisy každodenních outfitů

V'lane přichází opět na scénu!
 Asi si o mně myslíte, že jsem blázen, ale i když se z V'lanea v dalších dílech určitě vyklube nějaký ďábelský padouch, pořád jednoznačně vede před Barronsem. Možná také proto, že jde na všechno přímo a nebojí se ukázat, co umí! A navíc musí být opravdu zajímavý!

Různá tajemství vyplývají na povrch

Hodně se zde řeší následky z předchozího dílu

Pořád žádný milostný trojúhelník? Zajímavé!
Vskutku nečekané, že ani v druhém díle nejsou náznaky motýlků v břiše a osudové lásky. Ale nestěžuji si, v dnešní době je umění něco takového napsat!

Vytváří se zde spousta nových zápletek
Na jednu stranu jsem ráda, protože pořád mám nad čím přemýšlet, ale na tu druhou... nějak se mi to nezdá, autorka si pro nás určitě připraví nějaké šokující poznání a já se budu moci mlátit hlavou do stolu!

Barrons odhaluje i své světlejší stránky
No ne! On nějaké má?

Barrons žárlí na V'lanea, ale nechce si to přiznat
 Určitě má Mac rád víc, než přiznává a je na něm vidět, jak strašně žárlí, nicméně na V'lanea nemá proč, je to jenom danan, co zabíjí sexem, nic nenormálního! :D

Jeskynní scény (kvůli možným spoilerům sem dám pouze obecné reakce)

Nečekaný zvrat, když už jsem si myslela, že je všechno v klidu

Jak byla kniha poutavá? Hodně!

Ten konec!!

Natěšená na pokračování? Ještě aby ne, a jak!

Další díl vyjde až za měsíc

Co se mi na knize celkově líbilo a nelíbilo? Autorka mě dokázala ohromit jak na začátku, tak i uprostřed a na konci knížky. Vymyslela si spousty zápletek a zvratů, nad kterými mě nenapadlo se ani zamyslet, když v prvním díle něco nakousla, v tom druhém to nenechala otevřené, nýbrž všechno pěkně dovedla do konce a díky tomu si udělala prostor pro další napínavé zápletky.
Krvavá horečka se mi četla opravdu jednoduše a myslím, že kromě malého počtu stránek nemohu autorce nic vytknout. Dávám jí zasloužených 5 hvězdiček, protože to, co Karen Marie vytvořila, je vskutku uchvacující!

Mohu vám Krvavou horečku doporučit?

Mnohokrát děkuji nakladatelství Jota za poskytnutí recenzního výtisku!
A velké díky patří také webu tumblr.com, ze kterého jsem si půjčila gify!

4 komentáře:

  1. Tie tvoje Gif- recenzie sú vždy super :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak koukám, že s přečtením druhého dílu asi počkám až do vydání toho třetího. :D Protože mně se to určitě bude líbit tolik jako tobě, takže to čekání by mě dost štvalo. :D
    Ale doufám, že ten třetí díl v tom srpnu už vážně vydají, vzhledem k tomu, jak to pořád posouvají. ^^ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi to tak líbilo.. moje oblíbená série :)
    Počkat.. on ten 3.díl nevyjde teď v červenci??? cožeeee??

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je absolutně luxusní recenze:) Sdílím tvé pocity a scéna v jeskyni rozhodně stojí za to. Taky doufám, že třetí díl už konečně vyjde...

    OdpovědětVymazat