The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Co by kdyby.. #4

pondělí 19. srpna 2013

Co by kdyby.. #4

Pro více informací (a pokud máte chuť se zapojit) klikněte sem.
 
Co bych dělala, kdybych zjistila, že má tvá rodina nějaké mystické tajemství? 
Upřímně? Pokud by to bylo nějaké zajímavé tajemství plné nadpřirozených bytostí, asi bych chtěla být toho součástí (vždycky mě fascinovaly upíři, čarodějnice nebo víly).

Když se řekne "mystické tajemství", samozřejmě se mi hned vybaví Twilight a Quilleti s Culleny, pak Gwendolyn s časocestovacím genem nebo tygří bratři Ren a Kishan. Všechno to zní opravru úžasně a jak se znám, našla bych si způsob, jak se do toho všeho připlést, i když by to bylo nebezpečné. Víte, když jsem byla malá (ok, uznávam, bylo mi tak třináct :D), byla jsem posedlá Stmíváním, které zažehlo mojí upírskou vášeň a od tý doby pořád doufám, že na nějakýho jednou narazim.

Takže co z toho plyne? Maminko? Tatínku? Nemáte ve skříni tajný vchod do Narnie? Nechodíte po večerech po ulici a nesajete lidem krev? Nesekli se v Bradavicích s dopisem? Chci to vědět! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat