The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Měsíční chvástačka - červenec 2013

čtvrtek 1. srpna 2013

Měsíční chvástačka - červenec 2013


Mesačná chvástačka je měsíční meme pořádané skvělou Judit.
Jedná se pravidelné měsíční články, kde blogger shrne veškeré knihy, které za celý měsíc získal.
 
Zahrnuje knihy:
zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky

Tentokrát včas! Přináším vám chvástačku za měsíc červenec! Knížek bylo opravdu hodně a může za to hlavně Zlínský outlet a vražedně nízké ceny na albatrosmedia! Doufám, že se u mého videa neunudíte. Dnes to mám na dvě části, protože můj mobil si vzal do hlavy, že na míň kusů to točit prostě nebude a jelikož neumím sestřihávat, máte tu videa dvě!
Přeji příjemné sledování!

A nesmějte se mi, jsem v pyžamu! :D

 


Knihy darované:
Tygrova stezka - Coleen Houcková
Zakletá - Orson Scott Card
Nespoutaná - Cynthia Hand

Knihy koupené:
Lovci z přítmí - Darren Shan
Spřeženci noci - Darren Shan
Jezero duší - Darren Shan
Synové osudu - Darren Shan
Demonata - Darren Shan
Démon a zloděj - Darren Shan
Massagre - Darren Shan
Zasvěcená - Cynthia Hand
Milion sluncí - Beth Revis
Oběť - Andrea Cremerová
Město z kostí - Cassandra Clare
Město ze skla - Cassandra Clare

Recenzní výtisky:
Reset - Amy Tintera
Červenokabátníci - John Scalzi
Jiskra - Amy Kathleen Ryan
trilogie L.A. Candy - Lauren Conrad
Krvavá horečka - Karen Marie Moning

Vyhrané knihy:
xxx

Já musím říct, že červenec byl opravdu štědrý a i když je moje peněženka na mizině, vůbec si nestěžuju! A co vy a vaše přírůstky?

8 komentářů:

  1. Páni! Takových knih, Darren celkem vládne :D Já od něj četla jenom jednu knihu, možná bych se mohla časem dopracovat i k dalším :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné video a ještě úžasnější knihy! :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Hele, že to někdo točil s tebou?! Něco se ti tam občas pochechtává. :D Já jsem na ty slevy u albatrosu trochu zapomněla, takže jsem hňup. Uvědomila jsem si, že bych si něco měla objednat o den později.. :D
    Do Darrena se nějak nehrnu, protože jsem srab a stačí mi, když mi Vendea pošle nějaký video se strašidlama. :D :D (ale to je fakt nechutný :D)
    Smečku jsem si teď objednala první díl kvůli sestře, která mi prostě na rovinu řekla ať ho koupím, protože si to chce přečíst. Jak milé. :D
    Zase jsem se trochu rozepsala o svých záležitostech, ale jinak jsi si pořídila pěkné přírůstky. ^^

    OdpovědětVymazat
  4. také pěkná kupa přírustku :) já si tento měsíc koupila 23 knih :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nástroje smrti mám z Tesca taky, takže už jsem je začala poctivě číst :D Jinak Darrena jenom schvaluji! A videa moc pěkná, líbí se mi, že je děláš takové stručné a výstižné! :)

    OdpovědětVymazat
  6. " To je taková ta ošklivá paní, co stříhala ty knížky v tom videu." to teda jo! :D
    Skvělé video - jsi moc sympatická :) Tento měsíc máš poc pěkných přírůstků =)

    OdpovědětVymazat
  7. U nástroj smrti mě děsně štve, že u nás nikdy neni k sehnání obálka prvního bez toho hnusnýho kluka, ale ta normální, nefilmová, kterou má druhý a třetí díl... už vidim, jak skončim s tou filmovou :( :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ale ta filmová obálka je jen přebal, který se dá sundat a pod ním je ta nová česká verze, která je podle mě docela povadená...

    OdpovědětVymazat