The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Sbírání listí | úvod

pondělí 23. září 2013

Sbírání listí | úvod


Rozhodla jsem se zúčastnit pozdimní knižní výzvy, kterou vymyslela VeEee. Trvá ode dneška 23.9 do 20.12 a jejím cílem je "nasbírat" určitý počet listí (čtěte 'stránek') tím, že bude každý účastník číst knihy a zaznamenávat si počty do seznamu, tabulky, na papír, je jedno kam.

Celkem je pět levelů, já jsem se rozhodla prozatím uchýlit ke čtvrtému s počtem 5 500 stran. Doufám, že se mi to podaří, rozhodně bych se chtěla více věnovat četbě než doteď. Nesmím na to kašlat! Třeba mě k tomu tahle výzva dokope. Ale třeba také ne.

Samozřejmě bych se ráda dostala k požadovanému počtu, a dokonce ho i překonala, ale rozhodla jsem se tuhle výzvu příliš nehrotit. Pokud se nepodaří, svět se rozhodně nezboří. (Tedy aspoň doufám! :D)
Pod článek si budu zapisovat své pokroky a nepokroky. Koho by to zajímalo, může se mrknout. A co vy? Jak jste na tom s časem v průběhu školy? Čtete hodně? Málo? Budete se Sběru listí také účastnit?


A takhle sbírám!
Dokonalý svět - dočítání (126)
15 minus (416)
A Shade of Vampire - dočítání (76)
.
.
.

2 komentáře: