The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Čteme tygrům - soutěž!

čtvrtek 6. března 2014

Čteme tygrům - soutěž!

http://dreams-aboutbooks.blogspot.cz/2014/02/cteme-tygrum-uvod.html

Den se se dnem sešel a tygří čtení spěje ke konci. Od včerejška (5.3.) si můžete v regálech knihkupectví koupit čtvrtý díl tygří ságy, Tygrův Osud, kde se s Renem, Kelsey a Kišanem vydáte za hledáním Duržina ohnivého biče. Jistě jste zvědaví, co za dobrodružství vás v knize čeká!

Jak jsem vám na začátku akce "Čteme tygrům" slibovala, na jeho konec jsem si pro vás připravila soutěž o tři výtisky Tygrova Osudu! Co pro výhru musíte udělat? Vyplnit soutěžní formulář na konci článku, zapojit svoji kreativitu a doufat, že právě vaše odpověď bude ta nejlepší! Tentokrát jsem se rozhodla zvolit trochu netradiční způsob soutěžení a rozdělila ho do dvou částí. Každý se může zapojit do obou.



První část

Vyplňte tento formulář, vymyslete básničku (rozsah, styl a vše kolem toho nechávám na vás) a zařaďte se do soutěže. Tentokrát nebude vybírat random.org, ale vítěze vyberu já. Budu vybírat nejzajímavější/nejoriginálnější a nejvtipnější dílo. V této části budou výherci dva, navíc každý může vyplnit formulář maximálně dvakrát.

Druhá část

Druhá část je také kreativní. Pod své recenze (Tygrovo prokletí, Tygrova stezka, Tygrova plavba) jsem umístila linkovače. Pokud máte recenze, obrázky, fan-fiction či nějakou jinou tvorbu týkající se daného dílu, přidejte na ně své odkazy. Limit vašich děl je neomezený, odkazy pak dám do seznamu a random.org vybere jednoho výherce!

Stručné informace
- (po promýšlení) se mohou zúčastnit čeští čtenáři (slovenským se omlouvám, nedávno jsem posílala zásilku do zahraničí a při zjištění poštovného mě málem křísili)
- soutěž začíná 6.3. a končí 20.3.
- výherci budou vybráni napůl pomocí random.org a mým přičiněním
- budou celkem tři výherci
- vyhrazuji si plné právo na změnění podmínek

Mnohokrát děkuji nakladatelství CooBoo za poskytnutí soutěžních výtisků!

5 komentářů:

  1. Já jsem zatím nečetla ani první díl :/, ale rozhodně bych to chtěla někdy napravit,protože tahle série mě celkem láká a soutěžícím držím palce :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Poslána básnička, snad se neztrapním. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím se zúčastnit obou částí nebo mužů jenom druhé?

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat